Trzynasta edycja badania konsumenckiego European Trusted Brands pokazała, że Polacy najbardziej ufają markom: Audi i Toyota, natomiast paliwo kupują najczęściej na stacjach PKN Orlen.
Dodatkowo:
Polacy nie ufają sprzedawcom aut (tylko 15% im ufa, co chyba jest nawet dużo) podobnie jak większość mieszkańców krajów europejskich.
Niestety jak powszechnie wiadomo, sprzedawcy aut używanych to największe kłamczuchy tuż po politykach. Dlatego nie można im do końca wierzyć. Niestety większość sprzedawców nie posiada poczucia odpowiedzialności za ludzkie życie, toteż próbuje „wcisnąć” klientowi auto, które nie powinno w ogóle jeździć po jakichkolwiek drogach.
Jak można ufać sprzedawcom aut, skoro mój kuzyn kupił Passata w Polsce, który podobno miał mieć 6 biegów, jak się okazało tylko gałka była od wersji 6 biegów :/
Na jeździe testowej w jakiejś wiosce pod Olsztynem nie dało się jechać na więcej niż 3-cim biegu… dopiero na dwupasmówce się kapnął że nie ma 6-tego biegu tylko 5 :/
Paliwo na Orlenie bo jest ich najwięcej i mają przystępne ceny w przeciwieństwie do Shell i Statoil, które windują ceny paliw.
Dlaczego wyszło że najczęściej kupują Audi? W moim odczuciu większość osób kupuje VW/Skoda, Audi kupują nieliczni.